Your first subject DpyVgeN
Your first subject FhMiHSP


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Your first subject

Admin
avatar
Your first subject Pią Mar 19, 2021 12:01 am

Take some time to read this information before starting to use the administration of your forum:

How to access your administration panel ?
In the top menu, click on Log In, a new page is displayed. Fill in the username "admin" and the password you have choosen during your registration. If you have lost or forgot it, click here. Once you are logged in, click on the link "Administration Panel" at the bottom of the page.

How to modify your board's appearance ?
You can modify your board's appearance by choosing a theme (each theme displays different pictures, colors and icons). To do that, go to the administration panel, then click on Management in the Styles Admin menu and choose one of the displayed themes. You can later change it or choose another one.

How to manage the categories and forums ?
You can add, modify and delete the categories and forums that you have created anytime and without limit. To do that, go to the administration panel, in the management part of the Forum Admin, and click on "Add a link" (a forum or a category). In a first time, we advice you to create test categories and test forums that you will delete later, in order to understand how this tool works.
Admin
avatar
Re: Your first subject Sob Maj 15, 2021 11:50 pm

admin napisał:
Take some time to read this information before starting to use the administration of your forum:<br />
How to access your administration panel ?<br />In the top menu, click on Log In, a new page is displayed. Fill in the username "admin" and the password you have choosen during your registration. If you have lost or forgot it, <a href="https://testujemystyle.forumpolish.com/profile?mode=sendpassword" class="blank">click here</a>. Once you are logged in, click on the link "Administration Panel" at the bottom of the page.<br /><br />How to modify your board's appearance ?<br />You can modify your board's appearance by choosing a theme (each theme displays different pictures, colors and icons). To do that, go to the administration panel, then click on Management in the Styles Admin menu and choose one of the displayed themes. You can later change it or choose another one.<br /><br />How to manage the categories and forums ?<br />You can add, modify and delete the categories and forums that you have created anytime and without limit. To do that, go to the administration panel, in the management part of the Forum Admin, and click on "Add a link" (a forum or a category). In a first time, we advice you to create test categories and test forums that you will delete later, in order to understand how this tool works.

Kod:
You can add, modify and delete the categories and forums that you have created anytime and without limit. To do that, go to the administration panel, in the management part of the Forum Admin



Spoiler:
Admin
avatar
Re: Your first subject Czw Cze 03, 2021 7:52 pm

Regulamin forum
Ogólne
1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem wszystkich zasad panujących na forum.

2. Forum zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci poniżej lat 18, zakładając konto na naszym portalu, użytkownik akceptuje umieszczanie takowych treści.

3. Kłótnie należy rozwiązywać prywatnie, przez wiadomości w skrzynce bądź inne komunikatory. Chatbox nie jest od tego, by prowadzić konflikty.

4. Zakaz kopiowania czegokolwiek, co znajduje się na tym forum.

5. Reklamowanie stron i for na Chatboxie oraz pw jest zabronione.

6. Wszystkie pytania, prośby i propozycje należy składać w stosownym do tego dziale.

7. Nieobecności powyżej 5 dni należy usprawiedliwić w odpowiednim temacie. Nieobecności można zgłaszać na maksymalnie 2 tygodnie - dłuższe rozpatrywane są przez PW u jednego z adminów.

8. Na napisanie posta jest 10 dni, później postać trafia do nieaktywnych. W przypadku generałów, dowódców dywizji, doradców i dzieci bogów posiadających jednego potomka po 10 dniach od ostatniego posta fabularnego postać przejmuje MG - staje się postacią NPC. Po zakończeniu nieobecności są 3 dni na napisanie posta fabularnego.

9. Pozostałe postacie stają się NPC z trzecim trafieniem do nieaktywnych.

10. Jeśli postać trafi z nieaktywnych do listy postaci NPC (jej karta postaci znajdzie się w tym dziale) nie ma możliwości jej odzyskania.

11. Administracja ma ostateczny głos w każdej sprawie.

12. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, a także ma obowiązek poinformować o zmianach graczy.

13. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

14. Administracja ma prawo ukarać użytkownika adekwatnie do oceny jego występku.

15. Wszystkie treści znajdujące się na forum należą do administracji Demigods.
Postacie
1. Nick to imię i nazwisko postaci. Nie powinien on zawierać liczb, znaków ani obraźliwych treści. Konta nazwane, na przykład Mruczek152, PaUlInKa<3 i tym podobne, zostaną usunięte.

2. Każde konto to jedna postać. Gracz ma prawo do posiadania trzech kont. Jedynym wymogiem jest aktywność, która wymagana jest na wszystkich trzech kontach. Przez aktywność mówimy o minimum jednym poście fabularnym na 10 dni. Jeśli są one nieaktywne, w pierwszej kolejności uznaje się osobę za nieaktywną i jeśli nieobecność trwa miesiąc to zostaje ona oddana do kontroli MG. By odzyskać postać, należy rozpocząć sesję fabularną bądź retrospekcję, a następnie zgłosić w zamówieniach powrót do aktywności.

3. Każde konto, które nie założy karty postaci do dwóch tygodni od zarejestrowania się - z automatu zostaje usunięte. Każdy użytkownik ma jednak prawo poinformować administrację o przedłużeniu się prac nad kartą postaci, wówczas władze forum zwiększają czas na jej stworzenie, nie będzie to trwać jednak w nieskończoność. Proces sprawdzania karty postaci trwa następująco: od momentu wstawienia posta informującego o zakończeniu pracy nad kartą postaci, administracja ma 72h na to, by sprawdzić kartę postaci, co jest rozumiane przez wstawienie posta z akceptacją bądź wskazaniem błędów.

4. Trilokacja jest dozwolona dla wątków second-life. Jeśli ktoś chce ruszyć na misję, może wykonywać tylko jedną, a pozostałe dwie sesje zostają wyłącznie na wątki niezależne. Podczas wydarzeń forumowych, eventów i innych większych imprez, dochodzi kolejne wolne miejsce, dzięki czemu możemy pisać w trzech wątkach podstawowych + w jednym na evencie. Retrospekcji można pisać niezliczoną ilość, bowiem nie są one punktowane.

5. Zabronione jest tworzenie postaci bogów, wampirów, wilkołaków, hydr czy innych wymysłów. Aktualnie jedyną grywalną kastą na forum są półbogowie.

6. Stosujemy realne twarze, zatem prosimy o zapożyczanie wizerunków od aktorów/znanych osób/realnych person.

7. Obowiązkowe rozmiary avatara to 200 pikseli szerokości i 320 wysokości.

8. Czwarte i każde kolejne konta można tworzyć tylko za zgodą administracji.

9. Uprasza się o uzupełnienie pół profilu tuż po zrobieniu Karty Postaci.

10. Postać zostanie oficjalnie wprowadzona do gry gdy: zostanie zaakceptowana Karta Postaci, zostaną uzupełnione pola w profilu i zostanie wstawiony avatar, przedstawiający daną postać. Wtedy postać może brać udział w wątkach SL. Wszystkie wątki wymagające udziału MG i mające za zadanie wzmacniać naszą postać (misje, treningi, eventy), wymagają akceptacji Karty Rozwoju.

11. Na forum istnieje możliwość zabijania postaci, jednakże wszystko to kontrolowane jest przez MG i póki on nie zadecyduje o śmierci danej postaci, nie ma ona miejsca.

12. Stworzenie postaci na forum jest jednocześnie zgodą na dowolne użycie jej w celach fabularnych - od opętania czy porwania do uśmiercenia jej.

13. Każde uzgodnione: trwałe uszkodzenie ciała postaci, spłodzenie dziecka, zabicie nieistniejącej na forum rodziny postaci, gwałt, utrata dziecka/poronienie, czy wysłanie postaci do więzienia/szpitala/psychiatry/na odwyk musi zostać zgłoszone administracji. Póki mistrzowie gry nie zostaną powiadomieni o zaistniałej sytuacji, gracz nie ma zezwolenia udawać, że jego postać została zgwałcona, straciła rękę czy zaszła w ciążę.

14. Pamiętajmy o tym, że postacie nie posiadają wiedzy użytkownika o wydarzeniach fabularnych, toteż prosimy o zachowanie realizmu (w tym utrzymywania pozorów zaskoczenia). Metagaming usera będzie karany.

15. Mistrzowie Gry mają upoważnienia do wtrącenia się w każdy wątek - bez znaczenia jakiego jest rodzaju, razem z rejestracją na forum akceptuje się również wszechobecność Mistrza Gry. Mają oni wszystkie możliwe uprawnienia fabularne, mogą zatem zabijać postacie bez zgody, czy też trwale je okaleczać.

16. Forum przedstawia alternatywną wersję świata rzeczywistego. Wszystkie wydarzenia historyczne (np. I czy II Wojna Światowa) miały miejsce i można się do nich odnosić normalnie - ot choćby z pomocą wiedzy historycznej.

17. Zabronione tworzenie jest postaci znanych - od historycznych po gwiazdy filmowe i tak dalej.

18. Prosimy o ograniczenie liczby istotnych NPC dla waszej historii w karcie postaci, gdyż nie chcemy, by zaraz każdy heros był uczniem trzech kapitanów.

19. Każdy trening, walka, misja oraz inne wydarzenia wymagające osądu MG, muszą zostać podsumowane przez Mistrza Gry, w innym wypadku, są one nieważne.

20. Wszystkie wydarzenia wymagające udziału MG, są ostatnimi wydarzeniami z udziałem naszej postaci w jej historii. Wobec możliwości trilokacji, zdarzenia typowo SL-owe (zwyczajne rozmowy w parku czy kawiarniach, etc) mają miejsce zawsze przed aktualnie wykonywaną misją, dlatego postać może odnosić się tylko do wydarzeń SL-owych w misji, nigdy odwrotnie.

21. Każdy gracz może posiadać maksymalnie jedną postać na wszystkie swoje multikonta, która jest dzieckiem kogoś z grona: Zeus, Hades, Posejdon, Thor, Freya, Hel.

22. Każdy gracz może posiadać maksymalnie jedną postać posiadającą wyższą rangę fabularną na wszystkie swoje multikonta (generał obozu, dowódca dywizji oraz doradca).

23. Każdy gracz może jednorazowo zmienić wizerunek swojej postaci po akceptacji KP. Każda kolejna wymaga zgody jednego z adminów - prośby kierować na PW bądź discord.
Pisanie Postów
1. Na forum obowiązuje język polski, a więc należy pamiętać o zasadach interpunkcji oraz ortografii. W razie problemów, należy pisać posty w Wordzie albo przeglądarce która podkreśla błędy na czerwono, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

2. Nie ma wymagań co do ilości słów w postach, jednak uprasza się o niewysyłanie postów które mają po dwa, trzy słowa. Rozpisanie się wcale nie jest trudne, możecie opisać myśli oraz czyny postaci, oraz to co widzi, słyszy czy czuje.

3. Przekleństwa w postach są dozwolone.

4. Można opisywać stosunki seksualne, treści sadystyczne, czy wręcz podchodzące pod patologię obyczajową. Na początku takowych wydarzeń wymagane jest napisanie z góry posta "+18" bądź pisanie go w "hide".

5. Prosimy, by nie używać kolorów słabo widocznych na forum, jeśli chcecie koniecznie stosować jakiś barwny kod w swoich postach, np. w momencie kwestii dialogowych. Wyjątkiem jest kolor czerwony i jego bliższe odcienie. Jedynie MG oraz administracja forum mają prawo używać tego koloru.

6. Dozwolone jest pisanie w pierwszej i w trzeciej osobie.

7. Jeśli masz potrzebę stworzenia nowej lokacji, możesz to zrobić bez żadnego problemu - wystarczy, że wypełnisz odpowiedni formularz w Zamówieniach i administracja utworzy zaproponowaną przez ciebie lokację.

8. Każda istotna sesja, w której był zawarty np. trening postaci, należy zgłosić do odpowiedniego wątku na forum, by zostały podsumowane zdobyte punkty doświadczenia oraz stan postaci. Należy jednak pamiętać o tym, że samodzielny trening jest słabiej punktowany niż misja, czy trening z udziałem MG.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 2:41 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Czw Cze 03, 2021 9:55 pm

Spis wizerunków
A — B — C — D
Aaron Eckhart - Heimdall (NPC)
Alex Meraz - @"Corvus Juarez"
Amy Jackson - @"Olivia Gale"
Andie MacDowell - Nemezis (NPC)
Angelina Jolie - Eris (NPC)
Anson Mount - Morfeusz (NPC)
Anthony Hopkins - Odyn (NPC)
Barbara Palvin - @"Mia Gordon"
Brant Daugherty - @"Odysseas Spyros"  
Brett Dalton - @"Drake Hellstorm"
Cam Gigandet - @"Erron Black"
Casey Deidrick - @"Hector Collado"
Claire Foy - Hebe (NPC)
Clive Owen - Eol (NPC)
Danny Trejo - Hefajstos (NPC)
Demi Moore - Sif (NPC)
Dita von Teese - Pasithea (NPC)
Dolph Lundgren - Posejdon (NPC)
E — F — G — H
Eiza Gonzalez - @"Viviana Gaviria"
Elizabeth Olsen - @"Iris Grimsdóttir"
Emeraude Toubia - @"Sylvia García"
Ester Exposito - @"Carla Garrido"
Ewan McGregor - Hypnos (NPC)
Famke Janssen - Hel (NPC)
Gabriel Macht - Odur (NPC)
Gerald Butler  Ares (NPC)
I — J — K — L
Ian Ziering - Hermes (NPC)
Jasper Paakkonen - Modi (NPC)
Jason Beghe - Vidar (NPC)
Jean-Claude Van Damme - Fobos (NPC)
Jeff Bridges - Bragi (NPC)
Jennifer Garner - Amfitryta (NPC)
Jensen Ackles - @"Aron Ortega"
Joaquin Phoenix - Loki (NPC)
Josephine Skriver - @"Gabriela Glavaš"
Julia Roberts - Atena (NPC)
Julianne Moore - Nerthus (NPC)
Jurnee Smollett - @"Ximene Tavares"
Kate Winslet - Freja (NPC)
Katherine McNamara - @"Jade Grey"
Katie McGrath - @"Calypso Bakirtzis"
Keanu Reeves - Dejmos (NPC)
Kurt Russell - Njord (NPC)
Lena Headey - Hekate (NPC)
Leslie Nielsen - Dionizos (NPC)
Lewis Tan -  - @"Jin Kyoya"
Liam Neeson - Zeus (NPC)
Lili-Rose Depp - Idunn (NPC)
Liv Tyler - Demeter (NPC)
Lloyd Bridges - Asklepios (NPC)
M — N — O — P
Mads Mikkelsen - Ullr (NPC)
Mallory Jansen - Melinoe (NPC)
Marina Laswick - @"Joanne Collins"
Mark Strong - Hodr (NPC)
Matt Ryan - Helios (NPC)
Matthew Perry - Frejr (NPC)
Megan Fox - @"Eveline Farawey"
Michele Morrone - @"Leonardo Petrarca"
Monica Bellucci - Enyo (NPC)
Neil Patrick Harris - Eros (NPC)
Nick Bateman - @"Marc Deverill"
Nikolaj Coster-Waldau - Baldur (NPC)
Norman Reedus - @"Folklore Galichet"
Olivia Culpo - @"Kate Gibbins"
Orlando Bloom - Apollo (NPC)
Patrick Dempsey - Aegir (NPC)
Peter Franzen - Magni (NPC)
R — S — T — U
Rafael Lazzini - @"Alaude Laborde"
Ralph Finnes - Hades (NPC)
Sam Claflin - @"Jellal Fernandes"
Sandra Bullock - Nyks (NPC)
Scarlett Johansson - @"Lara Guseva"
Scott Adkins - @"Giotto Nero"
Shay Mitchell - @"Elisa Nero"
Steven Seagal - Tanatos (NPC)
Thorbjørn Harr - Thor (NPC)
Tilda Swinton - Chione (NPC)
Uma Thurman - Gullveig (NPC)
V — W — X — Y — Z
Viggo Mortensen - Tyr (NPC)



Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 4:17 pm, w całości zmieniany 3 razy
Admin
avatar
Re: Your first subject Czw Cze 03, 2021 10:14 pm

Techniki i punkty
Informacje ogólne
Na forum panuje system punktowy umiejętności, który oznacza konkretne poziomy wtajemniczenia w daną dziedzinę. Tyczy się to zarówno umiejętności podstawowych (bojowych), dodatkowych (wybieranych przez gracza) jak również i tych boskich, przy czym opisy poziomów mocy są rozpisane w działach z bogami.

Każda umiejętność posiada od 1 do 100 punktów doświadczenia i jest podzielona na progi:
• Poziom I: 0-20
• Poziom II: 21-40
• Poziom III: 41-60
• Poziom IV: 61-80
• Poziom V: 81-100

Każdy z tych poziomów określa wtajemniczenie postaci w daną moc bądź umiejętność, gdzie poziom I równa się wyżej niż przeciętna wiedzy w danej dziedzinie, a poziom V to absolutne mistrzostwo.

Na forum panują dwa rodzaje punktów:
• Punkty zwykłe [Z], które należy przeznaczać na Umiejętności Bojowe i Dodatkowe;
• Punkty boskie [BO], które należy przeznaczyć na Umiejętności Boskie.

Oba rodzaje punktów można zdobywać fabularnie. O uzyskaniu jakiegokolwiek zawsze informuje MG w Karcie Rozwoju.
Spis Technik Bojowych
Walka biczami - umiejętność walki za pomocą biczów.
Walka bronią drzewcową - umiejętność walki za pomocą włóczni, glewii i długich kos.
Walka bronią improwizowaną - umiejętność walki za pomocą wszystkiego, co nie ma stricte bojowego przeznaczenia.
Walka bronią miotającą - umiejętność walki za pomocą łuków, kusz i proc.
Walka bronią obuchową - umiejętność walki za pomocą młotów czy maczug.
Walka bronią obuchowo-kłującą - umiejętność walki za pomocą morgenszternów czy wekier.
Walka bronią obuchowo-sieczną - umiejętność walki za pomocą toporów.
Walka bronią palną - umiejętność posługiwania się bronią palną.
Walka bronią tnącą - umiejętność walki za pomocą mieczy i prostych ostrzy.
Walka wręcz - umiejętność walki bez broni za pomocą własnego ciała.
Spis Technik Dodatkowych
Akrobatyka - umiejętność wykonywania różnych ewolucji oraz akrobacji, które wspomagają nie tylko użytkownika w walce, ale również pomagają w przemieszczaniu się.
Alchemia - umiejętność tworzenia wywarów, trucizn oraz eliksirów na podstawie ziemskich i boskich składników. Posiadany poziom alchemii określa, jaki poziom eliksirów heros jest w stanie przygotować.
Informatyka - umiejętność obsługi urządzeń elektronicznych, zwłaszcza komputerów.
Lingwistyka - umiejętność do nauki oraz użytkowania języków obcych. Bez tej umiejętności heros może znać maksymalnie 3 języki. Każde 10 punktów = 1 dodatkowy język.
Mechanika - umiejętność tworzenia i naprawy szerokiej gamy urządzeń.
Medycyna - umiejętność wykorzystywania wiedzy medycznej w praktyce.
Pływanie - umiejętność pokonywania dalekich dystansów w akwenach wodnych.
Prowadzenie pojazdów - umiejętność prowadzenia dowolnego pojazdu od roweru po rydwan.
Sztuka przetrwania - umiejętność przetrwania w dziczy.
Tolerancja - umiejętność polegająca na większej odporności na ból a także czynniki zewnętrzne m.in. zmianę temperatury.
Tresura - umiejętność poskramiania zwierząt oraz potworów. Poziom bestii, którą można wytresować zależny jest od poziomu umiejętności. Poziom I upoważnia do oswajania potworów poziomu I. Poziom II do potworów poziomu II i tak dalej.
Tropicielstwo - umiejętność tropienia i odnajdywania śladów w warunkach polowych.
Wyczulone zmysły - umiejętność polegająca na lepszych zmysłach, osoba widzi i czuje więcej, niż przeciętny heros.
Złodziejstwo - umiejętność kradzieży i umiejętności pochodnych, np. łgania.
Spis Technik Boskich
By odnaleźć spis umiejętności boskich (czyli mocy) należy wejść do działu z listą bogów. Każdy bóg ma rozpisane poziomy mocy indywidualnie i nawet w przypadku pochodnych czy nawet takich samych zdolności z nazwy, mogą one się od siebie różnić. Kliknij tu aby przenieść się do działu z bogami.
W przypadku bogów opierających swoje moce na magii (Hekate, Loki, Freya, Gullveig), będzie następował specjalny przydział mocy. To oznacza, że podczas akceptacji karty postaci poza głównymi umiejętnościami boskimi w przypadku każdego z potomków rozpisanych pod konkretnym bogiem, sprawdzający kartę postaci losuje dwie pozostałe moce w przypadku dzieci Hekate, Gullveig i Freyi oraz losuje jedną pozostałą moc w przypadku dziecka Lokiego.
W przypadku dzieci półbogów, moce również są losowane, z tym, że można odziedziczyć zestaw zdolności tylko po jednym z rodziców.
Punkty do rozdania
Każdy gracz na samym etapie tworzenia karty rozwoju ma do rozdysponowania określoną liczbę Punktów Zwykłych oraz Punktów Boskich. Oba rodzaje Punktów są uzależnione od stażu postaci w Obozie.
Poniżej prezentujemy liczbę Punktów Zwykłych (w nawiasie) przypisanych dla danego stażu:
• Miesiąc (20)
• Trzy miesiące (40)
• Pół roku (60)
• Rok (80)
• Dwa lata (100)
• Trzy lata (120)
• Cztery lata (140)
• Pięć lat (160)
• Sześć lat (200)
• Siedem lat (240)
• Osiem lat (260)

• Każdy kolejny próg +20 od poprzedniego

• Dziesięć lat (300)
• Dwadzieścia lat (500)
• Trzydzieści lat (700)
• Czterdzieści lat (900)
• Pięćdziesiąt lat (1100)
Poniżej prezentujemy liczbę Punktów Boskich (w nawiasie) przypisanych dla danego stażu:
• Miesiąc (1)
• Trzy miesiące (3)
• Pół roku (4)
• Rok (5)
• Dwa lata (10)
• Trzy lata (15)
• Cztery lata (20)

• Każdy kolejny próg +5 od poprzedniego

• Dziesięć lat (50)
• Dwadzieścia lat (100)
• Trzydzieści lat (150)
• Czterdzieści lat (200)
• Pięćdziesiąt lat (250)

Starszych postaci nie uwzględniamy, chyba, że na specjalne życzenie graczy/eventy.

Ponadto, sprawdzający Kartę Postaci ma obowiązek przydzielić dodatkową liczbę punktów, jeśli gracz zdecydował się, na napisanie przykładowego posta w swojej KP. Skala, jaką przewidzieliśmy to od 1 do 50 boskich punktów.
Nauka nowej Boskiej Techniki
Wraz z rozwojem technologicznym obozu, pojawiła się możliwość nauki mocy spoza zakresu własnego rodzica. To oznacza, że np. dziecko Heliosa może opanować hydrokinezę, jeśli tego chce. Gracz wydaje określoną ilość punktów na odblokowanie konkretnej mocy i fabularnie jest to uzasadnione tym, iż zdobył on odpowiednie kwalifikacje oraz składniki, by stworzyć eliksir zwiększający jego boskie zdolności, który zostanie przygotowany przez samego Asklepiosa. Żeby jednak nie było za łatwo, nałożyliśmy kilka ograniczeń:

Koszty:
• Odblokowanie pierwszej nowej mocy: 50 Punktów Boskich
• Odblokowanie drugiej nowej mocy: 40 Punktów Boskich
• Odblokowanie trzeciej nowej mocy: 30 Punktów Boskich
• Odblokowanie czwartej nowej mocy: 20 Punktów Boskich
• Odblokowanie piątej nowej mocy: 15 Punktów Boskich
• Odblokowanie szóstej nowej mocy: 10 Punktów Boskich

Koszt dotyczy samego odblokowania zdolności i po wpłaceniu odpowiedniej ilości punktów, pojawi się ona w KR herosa 0/100 czyli na Poziomie I. Można wydać dodatkowo kolejne punkty w jednym zamówieniu, by od razu przypisać je do nowej mocy.

Niemożliwa jest nauka mocy następujących bogów: Zeus, Hades, Posejdon, Thor, Freja i Hel.

Niemożliwa jest nauka mocy, którą się już posiada. Przykładowo, jeśli potomek Njorda posiada aerokinezę, to nie może nauczyć się np. aerokinezy Modiego.

Niemożliwa jest nauka nowej mocy przy tworzeniu postaci. Możliwość odblokowania nowych zdolności pojawia się dopiero, gdy zostanie zaakceptowana Karta Rozwoju. Nie można więc na start posiadać innych zdolności, niż te przeznaczone dla potomków konkretnych bogów.

W przypadku potomków półbogów, dodatkowe moce nie są dziedziczne, co oznacza, że jeśli np. syn Nyks ma dziecko i nauczył się dodatkowo np. elektrokinezy, to jego potomek nie będzie mieć tej mocy.

Istnieje też fabularny sposób zdobycia nowych mocy, który wiąże się z aktywnością, czyli pisaniem w tematach fabularnych, udziałem w misjach i eventach. MG informuje w pewnym momencie gracza, że jego postać otrzymała możliwość odblokowania kolejnej mocy. Nie wydaje on żadnych punktów, ale nie ma za to prawa wyboru nowej mocy, jest ona losowana z puli. W przypadku otrzymania tej samej mocy, losowanie następuje ponownie.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 5:35 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Czw Cze 03, 2021 10:33 pm

Administracja
Corvus Juarez
DISCORD: MyShadow1000#6227
Herbu Pterodaktyla z Ohio.
Okropny Mistrz Gry.
Sprawdzający KP.
Elisa Nero
DISCORD: paninero#9966
Żona pana Nero, tworzy coś z niczego - wygląd.
Leży i ładnie pachnie.
Administrator.


Mistrzowie Gry
Joanne Collins
DISCORD: donkey#1078
Początkujący MG.
Elisa Nero
DISCORD:
Opis


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 4:31 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Pią Cze 04, 2021 12:05 am

KP

Imie i Nazwisko
Wiek:
Wpisz tutaj.
Data urodzenia:
Wpisz tutaj.
Pochodzenie:
Wpisz tutaj.
Staż w obozie:
Wpisz tutaj.
Ranga:
Wpisz tutaj.
Specjalizacja:
Wpisz tutaj - wpisz tutaj.
Zajęty wygląd
Wizerunek

TU OPISZ WYGLĄD  

Charakter

TU OPISZ CHARAKTER

Przykładowy post

W przypadku zwykłych herosów (staż dłuższy niż miesiąc) - dowolne wydarzenie z życia herosa.
W przypadku nowych herosów (staż krótszy niż miesiąc) - dzień dotarcia do obozu i wydarzenia temu towarzyszące.
W przypadku wyżej postawionych herosów - opis okoliczności otrzymania wysokiej rangi.

Ciekawostki

TU OPISZ CIEKAWOSTKI



Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Lip 15, 2021 7:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 12:28 am

Bogowie

Imie boga
Powiązania
Écrire ici.
Zwierzę
Écrire ici.
Opis
Opis
Cechy wyglądu dzieci
Écrire ici.
Cechy charakteru dzieci
Écrire ici.
Dzieci
Écrire ici.
Spis mocy dzieci
Moc numer 1
Opis mocy

Moc numer 2
Opis mocy

Moc numer 3
Opis mocy

Umiejętność pasywna
Opis mocy

Boskie błogosławieństwo
Opis mocy


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Pią Cze 25, 2021 12:20 am, w całości zmieniany 2 razy
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 12:36 am

- 1 -
Na wstępie proponujemy zapoznać się z pierwszym aktem fabuły - tutaj.

Warto również zapoznać się z dodanymi specjalizacjami oraz nowymi rangami obowiązującymi w obozie.
Każdy z zaakceptowaną KP, ma obowiązek zgłosić się do działu z zamówieniami i z odpowiednim kodem (na samym dole) napisać, jakie informacje mamy wprowadzić do kart postaci.

Wraz z 19 września 2020 nastąpiła fabularna reorganizacja obozu, która dotyczy całego jego funkcjonowania. Z istotnych zmian jakie wprowadziliśmy jest likwidacja podziału na drużyny, wprowadzenie specjalizacji herosów, zmiana władz obozowych oraz zmiana całego systemu treningów, dyżurów szpitalnych a także patroli, które teraz fabularnie są koordynowane przez dowódców dywizji.

Zaktualizowane zostały opisy w tematach poniżej:
- grupy
- bestiariusz
- życiorys herosa
- obóz herosów

Prosimy o to, by wszyscy zapoznali się ze zmianami w powyższych tematach.

Został dodany skrypt na autozapis posta. Oznacza to, że jeśli pisząc posta - czy to w szybkiej odpowiedzi czy w odpowiedzi - przypadkowo zamkniecie kartę, zmienicie stronę, odzyskacie posta. Kolejno komendą "przywróć zamkniętą kartę" oraz strzałka "wstecz". Wejście poprzez link nie zadziała. Na wszelki wypadek zanim będziecie "ryzykować" spróbujcie na swoich przeglądarkach czy działa. My sprawdziliśmy na chrome oraz operze - śmiga.

Możecie oznaczać kogoś w postach! Robicie to za pomocą prostego kodu. Gdy ktoś was oznaczy, dostaniecie powiadomienie w notyfikacjach.
Kod:
@"Imię Nazwisko"

Nastąpiły zmiany w regulaminie, są one następujące:
Cytat :
7. Nieobecności powyżej 5 dni należy usprawiedliwić w odpowiednim temacie. Obecności można zgłaszać na maksymalnie 2 tygodnie - dłuższe rozpatrywane są przez PW u jednego z adminów.
8. Na napisanie posta jest 10 dni, później postać trafia do nieaktywnych. W przypadku generałów, dowódców dywizji, doradców i dzieci bogów posiadających jednego potomka po 10 dniach od ostatniego posta fabularnego postać przejmuje MG - staje się postacią NPC. Po zakończeniu nieobecności są 3 dni na napisanie posta fabularnego.
9. Pozostałe postacie stają się NPC z trzecim trafieniem do nieaktywnych.
10. Jeśli postać trafi z nieaktywnych do listy postaci NPC (jej karta postaci znajdzie się w tym dziale) nie ma możliwości jej odzyskania.

Niedługo pojawią się nowi bogowie, z pośród których będzie można wybierać rodzica. Ponadto pojawi się kilka nowych misji.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 5:10 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 12:44 am

Krótki przewodnik
Jest to dział, który ma za zadanie przybliżyć wam w skrócie jak wyglądają pewne sprawy na naszym forum. By przeczytać o czymś więcej, należy zapoznać się z informatorem, tutaj jest tylko zalążek podstawowych informacji.
1. Kim jesteś?
Półbóg to osoba zrodzona ze związku śmiertelnika i boga. Na naszym forum do wyboru masz gro bóstw tak z mitologii greckiej jak i nordyckiej. Boscy rodzice z nie wiadomych dzieciom przyczyn niespecjalnie zabiegają o kontakt z nimi, także wychowywanie pozostawiają śmiertelnemu partnerowi, z którym należałoby zastrzec, że nie łączą się w specjalnie stałą relację. Wybierając rodzica możesz kierować się wskazówkami podanymi przez nas przy cechach charakteru i wyglądu, ale nie jest to warunek konieczny.
2. Zapach i mgła
Herosi nie żyją w osamotnieniu. W pojedynkę szanse na przeżycie są niewielkie i zawsze trzeba wziąć to pod uwagę. Mityczne stworzenia czują zapach boskiej krwi unoszący się w okolicach, w których żyją herosi. Zapach we wczesnej młodości można maskować smrodem ludzi, którzy z bóstwami, na całe szczęście nie mają nic wspólnego. Jeśli twój śmiertelny rodzic żył pod dachem z alkoholikiem, to robił to dla ciebie!
Mgła to zjawisko oddziałujące na śmiertelnych. Oni nie widzą wszystkiego co jest w stanie zobaczyć heros. Występują dwa rodzaje mgły - permanentna, która na ten przykład znajduje się w okolicach trójkąta bermudzkiego – Morza potworów. Jest też mgła chwilowa, najczęściej spotykana w formie fiolki z perfumami. Pozwala maskować niektóre niedogodności, jak na przykład róg minotaura wbity w maskę. Mgła krótkotrwała jest rzadko spotykana, a dostęp do niej niesamowicie ciężki.
3. Cały świat w jednym miejscu
Do 10 roku życia większość herosów jest w stanie uśpienia, okresie testowym, bez opieki boskiego rodzica, a także przywilejów z tego płynących. W okolicach urodzin do naszego półboga zawita jeden z satyrów, bądź też centaurów i ogłosi nam, względnie, radosną nowinę. Proponuje on również zamieszkanie w obozie i przejście w nim treningu. Choć wydaje się to dziwne, że twojego śmiertelnego rodzica to nie dziwi, to musisz wiedzieć, że najprawdopodobniej on dokładnie wiedział co się dzieje wokół ciebie. Niemniej jednak wyjawienie takiej tajemnicy przed 10 rokiem życia stanowi coś bardzo niepopularnego i niepraktykowanego przez nikogo. Na terenie obozu znajdują się portale, które umożliwiają podróż do każdego zakątku znajdującego się tak na naszym globie jak i między światami - dzięki temu satyrowie czy centaury nie muszą narażać na niepotrzebne niebezpieczeństwo młodych herosów.
4. Na przestrzeni czasu
Każdy z herosów w ciągu kilku pierwszych lat w obozie przechodzi cykl szkoleń przystosowujących go do życia w obozowej codzienności. Pierwszym z nich i niepodważalnie najważniejszym jest trening z podstawowej obrony. Dlatego też, uzupełniając swoją kartę rozwoju nie usuwaj umiejętności, których liczba punktów wynosi 0. Na Demigods świadczy to jedynie o tym, że twoja postać nie zagłębiała się w szczegółowy trening danego zagadnienia, a jedynie przeszła podstawowy trening bojowy. Inaczej sprawa się ma z umiejętnościami dodatkowymi. W ich przypadku na poznanie zagadnień podstawowych już twój heros musiał poświęcić trochę czasu, dlatego nie wpisujemy pozycji z zerową ilością punktów. Trzeba dodać jeszcze, że podczas pierwszego miesiąca młody heros przechodzi szkolenie pod okiem swojego kapitana, lub osoby wyznaczonej przez niego - to szkolenie ma za zadanie przebudzić moce drzemiące w młodym półbogu.
5. Obozowa codzienność
W obozie panuje nienormowany czas treningów czy wypoczynku. Oczywiście nad młodszymi jednostkami pieczę sprawują trenerzy, ale przy starszych rocznikach to już do herosa zależy czy będzie on hartował swojego ducha i ciało, czy siedział pogrążony w internetowym świecie nie zważając czy też ignorując potencjalne niebezpieczeństwo. Choć i to ostatnio jest coraz mniej popularne przez wzgląd na zmiany, które zaszły podczas reorganizacji. W obozie, ze względu na istniejące pole ochronne nie może ci się nic stać z ręki potwora, ponieważ te nie moją przekroczyć bariery. Nie tyczy się to natomiast wrogo nastawionych herosów, więc miej się na baczności.
6. Odwiedziny rodziny
Bariera zatrzymuje wszystkich, którzy nie posiadają w sobie boskiego pierwiastka bądź są potworami. Dostęp do obozu poza herosami dostali jedynie opiekunowie. Co oznacza, że Twój drugi rodzic i reszta rodziny nie mogą wpaść do ciebie z wizytą - przekroczenie bariery jest nie możliwe, a przynajmniej do momentu, w którym nie zyskają w sobie boskiego pierwiastka. Z wizytą nie wpadają również za często boscy rodzice. Ze względu na prawo obowiązujące ich w ich światach nie powinni oni mieszać się do spraw śmiertelników. Sam fakt tego, ze heros posiada moc powinien już być wystarczający.
7. Podróże
W obozie, jak już wspomniano wcześniej, znajdują się portale mogące dowolnie przenosić postacie tak po tym globie jak i po innych wymiarach. Niemniej jednak, nie wszystkie portale są aktywowane i nie ze wszystkich można korzystać. Olimp, Hades, Asgard, Wanaheim, Svartalfheim i Niflheim to światy, których portale są albo zepsute, albo nie aktywowane. Na podróż do pozostałych światów potrzebna jest zgoda kapitana lub innego przełożonego. Podróż bez tejże zgody jest absolutnie niedopuszczalna!
8. Vademecum
Trójkąt Bermudzki – To tak zwane morze potworów, rozciągająca się tam mgła skutecznie ukrywa tlące się zło.  
East Lansing – Nieopodal tego miasteczka w stanie Michigan znajduje się obóz herosów.  
Hades - Kiedyś wejście do niego znajdowało się w Los Angeles, teraz można się tam dostać wyłącznie za pomocą specjalnego portalu. Jeden z nich znajduje się w obozie, aczkolwiek jest on zamknięty.
Olimp - Niegdyś winda na szczycie Empire State Building prowadziła na Olimp, jednakże zostało to zmienione i teraz można się tam dostać tylko portalem. Jeden z nich znajduje się w obozie, aczkolwiek jest on zamknięty.
Bifrost - Tęczowy most otwierany przez Heimdala, który łączy Midgard z Asgardem. Niemniej jednak nie jest to popularne rozwiązanie i podróżowanie między nordyckimi światami uskuteczniane jest poprzez portale znajdujące się w obozie. Wyłączając rzecz jasna podróże do Asgardu, do którego dostać można się wyłącznie poprzez Bifrost.
9. Pieniądze
Waluty w krajach naszego świata pozostają niezależne od czynników mitologicznych. Większość postaci silnie kojarzonych z mitologią grecką wciąż uznaje drahmy, jako środek płatniczy za niektóre usługi. Drahm nie można zarobić ani wymienić w żadnym banku. Jedyną możliwością jest znalezienie ich w ważnych miejscach dla tradycji i kultury antycznej. Nordowie posługują się przeważnie walutami skandynawskimi przy transakcjach związanych w jakikolwiek sposób z ich tradycją.
10. Podróżowanie
Rydwan potępienia - Taxi Grajcar
Na terenie całego USA można korzystać z usług Grajek, trzech wiedźm, z jednym okiem do podziału. Jest to magiczna taksówka, która podróżując potrafi zaginać czas, bądź rozszczepiać się. Korzystanie z niej kosztuje drahmy, a same Starki są kobietami dość specyficznymi, wścibskimi i niezbyt towarzyskimi.  
Perły Posejdona
Bogowie zwykli mówić, że zejść do Hadesu to nie problem, problem jest z niego wyjść. By opuścić krainę umarłych potrzebna Ci będzie perła Posejdona, silny mitologiczny artefakt, który po rozdeptaniu i wypowiedzeniu (bądź pomyśleniu) destynacji przenosi cię z Hadesu do danego miejsca. Są bardzo rzadko spotykane i ciężko je znaleźć.
Runa Ehwaz
Kolejny mitologiczny artefakt, który działa jak Perły Posejdona. Stanowi przejście między jednym a drugim miejscem. W przeciwieństwie zaś do ich odpowiedników z greckiej mitologii stanowią korytarz powrotny. Następując na resztki rozdeptanej runy można wrócić w przeciągu kilku minut po teleportacji. Jest prezentem od nordyckich bogów i jest bardzo rzadko spotykana.
Bifrost  
Tęczowy most łączący Asgard z naszym światem - Midgardem jest strzeżony przez Heimdala i nie jest popularnym środkiem transportu. By w ogóle Heimdal zechciał otworzyć dla nas przejście na most trzeba się wykazać męstwem i zaimponować bogom swoimi wyczynami. Czasem brak splendoru wokół naszej postaci można odpokutować inteligencją. Bóg bowiem lubi zagadki - jeśli odpowiesz na jego pytanie jest szansa, że pozwoli ci przekroczyć most.
UWAGA!!!
Podróżowanie jakiekolwiek poprzez wyżej wymienione portale jest możliwe tylko za wcześniejszą konsultacją i/lub ingerencją Mistrza Gry. Jakiekolwiek odejście od tej zasady jest surowo wzbronione.
Mitologia, a czasy współczesne
Tak bogowie jak i herosi od dawna korzystają ze wszelkich zdobyczy cywilizacyjnych. Fakt ewentualnej walki z potworami mieczem czy też inną dość antyczna bronią wynika bardziej z faktu, że monstra są podatne tak na spiż jak i brąz. Herosi mają dostęp do Internetu, funkcjonują w życiu social mediów i nie różnią się pod tym względem od zwykłych nastolatków.  
Polityka i społeczeństwo
Cześć z herosów z chęcią dążyłoby do obalenia bogów i zaprzestania tej makabrycznej gry, w której niestety potomstwo bogów bierze udział. Z drugiej strony duże gro herosów czuje obowiązek strzeżenia tego świata przed ewentualnym zagrożeniem ze strony potworów. Wspomnieniom względem boskich rodziców najczęściej towarzyszą mieszane uczucia, od nienawiści, aż po szczerą i bezwarunkową miłość. Spektrum jest do tego stopnia szerokie, że najbardziej tak liberalne jak i radykalne poglądy z łatwością można zaobserwować nawet wśród niewielkiej grupki przyjaciół.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 4:45 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 12:55 am

Karta Postaci Zaakceptowana!
Otrzymujesz na start:
- XXX punktów zwykłych
- XX punktów boskich
Witaj w grupie XYZ, X!
Uwagi!
Ici tes liens de recensement histoire que ton membre n'aie pas à courir partout et se fasse ensuite engueuler parce qu'il ne s'est pas recensé partout. En revanche, si tu lui mets tous les liens ici mais qu'il fait pas tout, là tu auras le droit de l'engueuler. c:



Karta Postaci Zaakceptowana!
Otrzymujesz na start:
- XXX punktów zwykłych
- XX punktów boskich
Witaj w grupie XYZ, X!


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Lip 11, 2021 3:43 pm, w całości zmieniany 2 razy
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 1:05 am

Grupy
By ułatwić poruszanie się graczom po forum, umieszczamy poniżej spis istniejących grup na forum oraz rang, które są z tymi grupami powiązane. Fabularnie grupy nie są oficjalne, bardziej jest to wewnątrzobozowa nomenklatura, która przyjęła się wraz z coraz większą różnicą wieku między poszczególnymi herosami.
Grupa Beowulfa (10-19)
Najmłodsi mieszkańcy obozu, którzy dopiero zaczynają swój żywot herosa. Grupa została nazwana od herosa Beowulfa, syna Frejra. Zasłynął on bohaterską walką ze straszliwym potworem Grendelem,  jego matką oraz mitycznym smokiem, którzy terroryzowali rozległe tereny dzisiejszej Danii. Mimo pokonania smoka, stracił życie przez odniesione rany. Ich kolorem jest pomarańczowy.
Grupa Achillesa (20-29)
Wraz z ukończeniem dwudziestu lat heros zaczyna być nazywany członkiem grupy Achillesa. Został on wybrany na patrona tej grupy dzięki swojemu bohaterstwu, męstwu oraz niezwykłym umiejętnościom, a także wczesnej jak na herosa śmierci, która została przypieczętowana wraz z pokonaniem innego z herosów – Hectora. Uznawany za jednego z pierwszych uczniów centaura Chejrona. Kolorem tej grupy jest niebieski.
Grupa Sigurda (30-35)
Każdy heros powyżej trzydziestego roku życia staje się członkiem grupy Sigurda. Nazwa wzięła się od półboga o tym samym imieniu, syna Baldura, pogromcy smoka. Jako młody półbóg, jeszcze przed przybyciem do Obozu Herosów, stoczył wiele walk z potworami i tym samym udowodnił swą wielkość. Kolorem tej grupy jest czerwony.
Grupa Heraklesa (36+)
Najstarsi herosi w obozie, którzy stoczyli już wiele bitew stają się członkami grupy Heraklesa. Nazwa pochodzi od jednego z najsłynniejszych herosów, syna Zeusa. Jako młody półbóg wykonał słynnych dwanaście prac, zgładził między innymi Hydrę Lernejską, Lwa Nemejskiego, ptaki stymfalijskie czy Dzika Erymantejskiego. Uprowadził również woły Geriona, przyniósł złote jabłka z ogrodu Hesperyd czy w końcu porwał samego Cerbera z Hadesu. Za wykonanie tych prac został uznany równy bogom i jako jeden z nielicznych herosów w historii, stał się bogiem. Kolorem tej grupy jest zielony.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Cze 06, 2021 5:40 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 1:27 am

Karta Rozwoju
Umiejętności Podstawowe
Walka biczami
Walka bronią drzewcową
Walka bronią improwizowaną
Walka bronią miotającą
Walka bronią obuchową
Walka bronią obuchowo-kłującą
Walka bronią obuchowo-sieczną
Walka bronią palną
Walka bronią tnącą
Walka wręcz
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]
0/100 [POZIOM I]

Umiejętności Boskie
Umj nr 1
Umj nr 2
Umj nr 3*
Boskie Błogosławieństwo**
0/100 [POZIOM]
0/100 [POZIOM]
0/100 [POZIOM]
1/1
Umiejętności Dodatkowe
Umj nr 1
Umj nr 2
Umj nr 3
Umj nr 4
Umj nr 5
0/100 [POZIOM]
0/100 [POZIOM]
0/100 [POZIOM]
0/100 [POZIOM]
0/100 [POZIOM]
Umiejętności Stałe
Umiejętność nr 1
Umiejętność nr 2
Umiejętność nr 3
Umiejętność nr 4


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Sie 08, 2021 7:25 pm, w całości zmieniany 3 razy
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 4:54 pm

Zamówienia
Wszelkiej maści prośby dotyczące uzupełnienia postaci w spisach, jeśli nie została ona uwzględniona po akceptacji karty postaci, tworzenie domów i te podobne.
1. Zmiana nicku

Kod:
[b]Stary nick:[/b] treść
[b]Nowy nick:[/b] treść
2. Aktywacja konta

Kod:
[b]Nick:[/b] treść
[b]Link do rozgrywki:[/b] [url=link]treść[/url]
3. Dezaktywacja konta

Kod:
[b]Nick:[/b] treść
[b]Powód*:[/b] treść (opcjonalnie)
4. Stworzenie lokum

Kod:
[b]Ilość lokatorów: [/b]treść
[b]Lista nicków lokatorów: [/b]treść
[b]Dzielnica: [/b]treść
[b]Typ domu: [/b]jednoosobowy/dwuosobowy/rodzinny
5. Uzupełnienie statystyk

Kod:
[b]Nick: [/b]treść
[b]Link do karty rozwoju: [/b][url=link]treść[/url]
[hide][b]Przyznanie punktów do: [/b]
[i]Umiejętność/Rodzaj Mocy[/i] +[ilość punktów][/hide]
6. Stworzenie lokacji

Kod:
[url=LINK DO ZDJĘCIA]KLIK[/url]
[b]Tytuł tematu:[/b] nazwa miejsca
[b]Gdzie:[/b] [url=LINK]KLIK[/url] (opcjonalne)
7. Przydzielenie punktów za trening

Kod:
[b]Nick: [/b]treść
[b]Link do tematu z treningiem: [/b][url=link]treść[/url]
[b]Link do karty rozwoju: [/b][url=link]treść[/url]
8. Dopisanie lub zmiana rangi i specjalizacji

Kod:
[b]Nazwa postaci: [/b]
[b]Link do KP: [/b][url=LINK]KLIK[/url]
[b]Ranga:[/b] treść
[b]Specjalizacja:[/b] treść
9. Odblokowanie nowej boskiej umiejętności

Kod:
[b]Nazwa postaci: [/b]
[b]Link do KR: [/b][url=LINK]KLIK[/url]
[b]Nazwa umiejętności:[/b] treść
10. Zmiana wyglądu

Kod:
[b]Nazwa postaci: [/b] treść
[b]Obecny wygląd: [/b]treść
[b]Nowy wygląd:[/b] treść
[b]Gif/zdjęcie do KP:[/b] [url=LINK]tutaj[/url]
11. Stwórz swoją bestię

Kod:
[b]Nazwa bestii: [/b] treść
[b]Opis bestii: [/b]treść
[b]Proponowany poziom:[/b] treść
12. Stwórz swój eliksir

Kod:
[b]Nazwa eliksiru: [/b]
[b]Składniki:[/b] treść
[b]Czas przygotowania:[/b] treść
[b]Opis:[/b] treść
[b]Uwagi:[/b] nieobowiązkowe
[b]Proponowany poziom:[/b] treść
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 5:02 pm

Lista miejsc u bogów graczy z KP
Bogowie niedostępni - brak miejsc.
Kończące się miejsca u bogów.
Greccy
1 miejsce
Zeus
Hades
Posejdon
3 miejsca
Amfitryta
Morfeusz
Eol
Helios
Tanatos
Eris
Nyks
Chione
Eros
Hekate
Asklepios
Melinoe
Fobos
Dejmos
Hebe
Pasithea
5 miejsc
Hefajstos
Apollo
Ares
Afrodyta
Dionizos
Hermes
Demeter
Atena
Hypnos
Enyo
Nemezis
Nordyccy
1 miejsce
Thor
Hel
Freja
3 miejsca
Loki
Baldur
Freyr
Hodr
Aegir
Ullr
Odur
Gullveig
Nerthus
5 miejsc
Magni
Modi
Njord
Sif
Tyr
Vidar
Heimdall
Idunn
Bragi
Admin
avatar
Re: Your first subject Nie Cze 06, 2021 5:07 pm

1. Sekret opuszczonej kaplicy
Zaginęła jedna z córek Chione - Corinne Sullivan. Z relacji herosów wynika, że nie zjawiła się na popołudniowym treningu, co dotąd nigdy jej się nie zdarzyło bez uprzedniego poinformowania o tym. Nie zabrała ze swojego mieszkania żadnych rzeczy, więc wykluczono ewentualną ucieczkę. Według niektórych, Corinne od jakiegoś czasu urządzała sobie wieczorne schadzki do lasu. Nikogo to nie dziwiło do momentu, aż zdradziła kilka dni przed swoim zniknięciem, że zaczęła widywać się z kimś przy opuszczonej kaplicy. Misja polega na odnalezieniu córki Chione.
Grupa: Dowolna
Ilość uczestników: 2-4 - obowiązkowy wybór tymczasowego lidera grupy, jeśli generał, dowódca lub członek oddziału specjalnego się nie zgłosi

- Eveline Faraway
- Ximene Tavares
- ???
- ???

Do misji zgłaszacie się w tym temacie. Wypełniając poniższy formularz:
Kod:
[b]Nazwa misji: [/b]
[b]Imię i nazwisko uczestnika: [/b]
[b]Ranga: [/b]
[b]Specjalizacja: [/b]
Do wzięcia udziału w misji wymagana jest zaakceptowana Karta Rozwoju. Można wysłać swoje multikonto na nią. Oczywiście nie można wysłać dwóch swoich postaci na tą samą misję.
Każdy gracz, który załapie się na misję, ma obowiązek założyć swój ekwipunek, by umieścić w nim wszystkie najistotniejsze przedmioty.

Powodzenia!

Lista MG:

1. Sekret opuszczonej kaplicy: @"Joanne Collins"
Sponsored content
Re: Your first subject

Your first subject
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1



Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Witamy :: Organizacja-
Skocz do: